NldTk Merhaba kızlar bebeğim 10 aylık 3 gün önce adet oldum dedim biraz leke gibi kanamam oldu ama durdu 3 gündür bişey yok normalmidir sizinde böyle oldu mu
Aselin_annesii NldTk bende sezaryen oldum ve bebeğim 2 ay 1 haftalık 40ı çıkınca kanamam bitmişti 1 hafta önce kanama oldu ufak sonra durdu bende regl sandım ama kesildi kendi kendine ve gelmedi bidaha anlam veremedim