Akşam 7de yarım fitil verdim bebeğime 2 ay 1 haftalık acile götürmüştüm paranox s fitil verdiler ama hala ateşi sabit duruyor anlam veremiyorum ben uyurken yükselir diye korktuğum için uyumuyorum başında bekliyorum kızlar napmalıyım 😭üstünde askılı zıbın var bide ince tulum giydirdim yarımda kundak yaptım müslin örtü ile. uyuyor şuan oda sıcaklığı 20 derece napmalıyımmmm bilginize ihtiyacım var