Bende 35 5 tr doğum yaptım nefesi bir an kesiliyor hirilti var ve gündüzleri hiç uyumuyor 41 günlük su an sizde nasıl belirtiler var ağlamamak için Zor tutuyorum kendimi geçeceğini biliyorum ama o sesler nefes alamıyor gibi olması çok üzüyor mama yerken nefessiz kalıyor eskisi gibi iştahlı degil