Kızlar oğlum 2 yasında 1 yasındayken ilk adeti oldum bi türlü düzene girmedi doktora gittim kist vardı kist gecti sonra tekrar kist oldu dpltor zararsız dedi kendi geccek dedi ama adet olamıyorum cok şiştim 40.45 gün geçiyor yani 2. Bucuk ayda bir oluyorum basına gelen varmı?