Kızlar meraba ben gece gece anket açtım ama aklıma çok takılıyor doğum yaptım 40 dan sonra ki ilk ay regl oldum sonraki ay az oldu neyse bu ay hiç olmadım 31 gündür geçen ay test yaptım kaç kere ama bişey çıkmadı arkasından adet oldum zaten ama 2 3 gün az az sonra enfeksiyon vardı bende kadın doğumda doktorum ultrasyonla baktı yine bişey yoktu hatta baktığı yerde sordum adet olmuyorm hocam ben dedim 2 yaşına kadar normal dedi bana psikolojikmen kendimi hamile hissediyorum ama yemek yedikten sonra midem bulanıyor ama normlade çok ağır bulantılı baş dönmeli ilaçlarla geçti 9 ayım sanki karnımda bişey hareket ediyor ama daha Ekim ayının başlarında baktı doktor ve normal dedi böyle olan var mı yardım edin bu kafadan çıkayım lütfen 🙏🏻🙏🏻