Bebeğim 2 buçuk aylık doğduğundan beri baş parmaklarını sürekli içeride tutuyor. Doktora sorduğumda parmağını kontrol etti herhangi bir kırık çıkık yok ama öyle alışmış dedi Farklı bir bölüm önerdi oraya gidebilirsiniz dedi ama ben henüz götürmedim. Parmaklarını açtığında yine baş parmağını içeride tutuyor. Böyle bir şey yaşayan var mı ne zaman düzeldi?