Oğlum bu ay 2 yaşına girecek. Normalde çok hareketli, yaşının getirdiği özellikleri olan işte arada bağırmak, istediği bişey olmayınca ağlamak, ya da ne bileyim inatlaşma huyu falan. Ama genel olarak uyumlu çok huysuz olmayan , aglak zirlak bir çocuk değildir. Ama bu akşam çok farklıydı çoooook üzüldüm.
Babası pijamasini giydirmek istedi, oyunlar yaptık, sebejkik ettik yok ikna olmadı artık babası zorla giydirdi ama eşimde asla sert bir insan değildir, canım oğlum şeklinde ama onun rızası olmadan ağlaya ağlaya giydirdi. İşte olay bu pijama giydirme kısmında koptu . Çocuk resmen kendinden geçti sinir krizi geçirdi. Daha önce asla böyle görmemiştik. 2 yaş krizleri ile ilgili okuduklarını uygulamaya çalıştım olmadı, bunlar ise yaramayinca ilgisiz kalalım belki susar dedim oda olmadı. Sinirini yatistirmak için sarılmak istedim saçlarımı resmen tutam tutam yoldu ve daha da sinirlendi. Sürekli anneme vurucam diye bana doğru saldırdı. Gel yastığa vur dedik sinirini öyle atsin diye yok ikna olmadı. En son ben ona sarıldım bu sefer dudagimu ısırarak koparmaya çalıştı ve ben acıdan çığlık atıp ağlamaya başlayınca sustu gekdi bana sarıldı.
Basit bir iki yaş krizi diye düşünürdüm ama bugün çok üzüldüm. Çünkü ben çocuğuma bağıran biriyim ne yazık ki . Öfke kontrol problemine var. Zaten sinirli bir insandım ama ccociktan sonra uykusuzluk yorgunluk yalnızlık vs derken iyice çığırından çıktım. Çocuğumun bugünkü haline ben mi sebep oldum acaba diye çok üzülüyorum.
Tabiki kötü etkilemisimdir asla bağırmamaliyim bunu biliyorum. bugünkü halini görünce ilerde de böyle kontrolsüz ve saldırgan bir insan yetiştirmiş olma düşüncesi beni mahvetti.Sizin 2 yaş çocuklarınız da bu kadar yüksek tepkiler veriyor mu/verdi mi acaba. Pedagog a gitmeli miyim. Yarın da kreşe başlatacaktım şimdi kafam çok karıştı 😢