8 aylık olacağız sabah kahvaltı da besinleri karıştırıp tadlarını yok etmek istemiyorum öyle alıştırmak da istemiyorum ama başka türlü de yemiyor gibi ne yapabilirim önerisi olan var mı bu arada geçenler de ateş kusma ishali vardı iştahsızlık da başladı kilo kaybı olacak diye korkuyorum doyurucu güzel kahvaltı önerisi olan var mı acaba