18aylık oglum bızımkıde 1yasında sinirlendıgınde ısırıodu. Cok tepkı vermeyıp anne cici canım cok acıyo annecım dıorum. Unutuyoo bellı bı sure yapmıyoo sonra yıne hırslanınca ısırası geldıgınde gerı vazgeceıo anne cıci dıyınce yapmıoo. Dönem dönem oluyo normal gecıo merak etmeyın.