Kızlar merhaba bugün bebeğim bir anda öksürmeye ve hapşırmaua başladi hemen doktora götürdum doktor grip dedi ama ilaç vs vermedi ciğeri vs temiz dedi . Sadece serum fizyolojik ile açın dedi açmama rağmen hemen tıkanıyor ve bebeğim sürekli ağlıyor gece uykusundan uyandı bugün 2 kez ağrısını kesmek için calpol verdim 1 kaşık . Var mı bu durumu yaşayan doğal olarak neler yaptınız bebeğimi emziriyorum bebeğe geçsin diye sarımsak yiyorun bağışıklığı güçlensin diye ama bebeğim çok huzursuz ilk anneligim çok çaresiz hissediyorum kendimi gözleri kızardı sürekli hapşırık ve öksürük