Blush26 İyi günler anneler bebeğimin yanaklarında minik kabarcıklar oldu sanki sivilce çıkacakmış gibi ama minik minik böyle bir durumla karşılaşan var mı
oozgezcn Blush26 benim kızımda da oldu. Sıcaktan oluyor sanırım. Şimdi biraz daha azaldı o minik kabarcıklar. Yanaktan da çok öptürmeyin başkasına
Brycnyt Benim bebeğimde de olmuştu sadece boynundan yukarda çıkıyordu yıkadıkça içinden sarı sıvı çıkıyordu kuru ciltli bebeklerde bir süre egzama olabiliyormuş. Kesinlikle doktora başvurun çünkü kurudukça kaşıntı oluyormuş yazık kaşıntıdan huysuz oluyorlar. Benim doktorum şampuanını değiştirmemi söyledi çıkanları Yok etmek için krem verdi bir de çökmüşüm diye krem önerdi şükür iki üç günde geçti. İsilik sadece yüzde olmuyormuş vücutta da oluyormş. Sivilce gibi dediğiniz için dikkat edin egzama olabilir.