Perikizi83 Bebeğimin bakıcısı gitti 2 aylık , bir arkadaşım biberonla mama verirken boğuluyordu çocuk dedi.yarın ilk defa bebekle yalnız kalıcam, çok korkuyorum. Yanjnda biri varken mama veriyorum ama tek olmak tranva yarattı bende.böyle bi şey yaşayan oldu mu
Lulemom Perikizi83 bu herkesin başına gelebilir. Su içerken de genzinde kaçabilir. Biraz dik konumlandırıp içerebilirsin. Ama youtuba de ilk yardımla ilgili bi sürü video var. Onları öğren. Allahın izneyle bişe olmaz korkma. Sen ne kadar panik olursan bebek de o kadar korkar.
Nurahsen Perikizi83 yatırarak değil kucağınızda içirin mamayı hafif dik pozisyonda ve bebek üç dört kez çektikten sonra biberonu yavaşça cekin yutması ve dinlenmesi için yardımcı olun. Eğer ki genzine kaçarsa da hemen omzunuza yaslayıp yavaş yavaş sırtına pat pat yapın hiç bişey olmaz korkmayın.
esra91 Perikizi83 benimkinde hergün oluyor ek gıdaya geçtiğimiz için boğulcak gibi oluyor öğürüyor tıkanıyor cesaretli ol inşllah bişe olmaz
Ahsenkus1 Perikizi83 hiç bişey olmaz canım niye korkuyosun bebekler bazen tıkananilir genzine kaçabilir bunlar olağan şeyler hazırlıklı olmak lazm. hemen dikleştirip sırtına vur geçiyor
1morportakal Perikizi83 Omzuma alıp sırtına pıt pıt vuruyorum. Sadece mamadan değil bazen emerken de süt hızlı gelince genzine kaçırabiliyor. Ama siz çok korkuyorsanız yavaş yavaş dinlendire dinlendire verin bir şey olmaz inşallah
smphlevn Perikizi83 bende süt verıyordum ama korkuyordum sızın gibi. Sonra doktorla konuştum baslık zaten yenıdogan akışlıydı, bıberonu dımdık devırmeyeceksın eğimli olacak biberon başlığı full dolu olmayacak yatay olacak yarım dolu olacak yoruldugunu hıssettıgındede cekmediğinde yavaşça al tekrar ver demişti. Hafif dikleyip içiriyordum. Tıkandıgındada bedenını yana cevırıp acılmasını beklıyordum. Allahın izniyle hiçbir şey olmaz inşallah🙏