Nes1912 4 ay 17 günlüğüz, gündüz kucakta emerek uyur artık ne kadar uyursa yerine yatırırsam çok çabuk uyanır. Saatlerce oturduğum zamanlar olmuştur😵💫 gece de 10 buçukla 12 buçuk arasında yine emerek uyur ama beşiğine yatırdığımda uyku devam eder sadece gece acıkırsa uyanır emer. Mesela şuan hala kucağımda emiyo uyuyacak inşallah. Ama bu böyle sürmez ben kafayı yemek üzereyim kendime ayırdığım bir dakikam yok zaten sabahtan akşama kadar tepemde gece olunca bende uyumak istiyorum haliyle hiçbir zamanım yok kendime ayırdığım. Bu sebeple hemen 5 ay olur olmaz uyku eğitimi alıcam. İnşallah başarılı olurum ve her şey yoluna girer. Açıkçası çok dertlendiğim için uyku eğitiminde de başarısız olucam diye aklım çıkıyor.🥹