Bebitom_3 12Ayse bir yaşından beri veriyorum başta aşçı annenin mama karışımından aldım sonra içerisindeki malzemeleri aldım kendim yaptım pirinç unu ve keçi boynuzu unu alıp karıştırıp pişiriyorum tatlandırmak içinde pekmez ekliyorum geceleri tok tutuyor oğlum iştahsız bir çocuk bunu yemediği gün sabaha kadar emmek istiyor
Zlm 12Ayse 2 buçuk aylık olana kadar anne sütü içti sonra meme reddi yaşadım bir iki ayda sagarak anne sütü mama verdim mama oranı artarak anne sütü azalarak devam etti. 4 aylık olduğunda sadece mama aliyodu
12Ayse Aseliiimmm anladım bende sadece anne sütü veriyorum doyuyor biliyorum ama bazı cevremdekiker bu çocuk zayıflamıs diyiyor üzülüyorum
Benbiranneyim 12Ayse boşver milleti onlar kilolu olsada bu sefer niye bu kadar kilolu diye konuşur. Onlar yüzünden hiç bir besin değeri olmayan pirinç unu verme derim. Ben gece tok tutsun diye irmik hurma muz karışımı yapardım en azından besin değeri var pirinç unu gibi değil bunu tavsiye ederim
Aseliiimmm 12Ayse ilk 6 ayda doğum kilosunun 2 katı olması gerekir bence gayet iyi daha küçük pirinç unu vermeyin anne sütü ile beslemeye devam edin doktorunuz derse kı zayıf ek bseyler lazım o zaman mama verebilirsinz bence yeterlı su an 2 ay sonra da ek gıdaya baslayacak zaten
12Ayse Aseliiimmm bende öyle düşünüyorum ne zaman gitsem doktorumda iyi diyiyor ama cevredekiler olumsuz etkiliyor
Ballilokma_annesi @“12Ayse” Merhabalar, Sadece boş kilo yaptığını düşünerek hiç vermedim ben. Keçi boynuzu unu hindistan cevizi unu tam buğday unu bunlar faydalı unlar. Bunlarla kek kurabiye krep her şey yapılabiliyor. Muhallebi için bebek irmiği kullandım.
Nehir16busra Ballilokma_annesi bende aynı muhallebilere bebek irmiği kullandım sebzeli yada meyveli. Pirinc unu bebe bisküvisi bir de bebek sütlacı var cok nadir onu yapıyorum değişiklik olsun diye ☺️ İrmiği her gün kullandınız mı