Fatmavrsn atağınıza 22 gün var deyince insanlar hee tamam atakta değilmiş, başka derdi var dur bir bakayım deyip rahatlıyorlar 😂 ben hiç baktırmadım, bebek ağlar, huysuzlanır, diş çıkarır, gazı vardır, annesini istiyordur, korkmuştur, evi dolaşmak istiyordur, ev çok sıcaktır, çok soğuktur, havasızdır ağlar yani. Bebeğim sürekli ağlıyorsa biri bana ataktadır dese bırakmam belki gerçekten bir derdi var. Gece yarısı acile gitmişliğim çok oldu.