Zeyzeytu 22 aylık kızım yaşıtlarından çok çekiniyor. Bağrarak uzaklaşıyo. Biri gelip elinden oyuncağını alınca donup kalıyo anne diye ağlamaya başlıyor. Büyük abi ablalarla daha iyi anlaşıyo. Normal mi bu durum sizce
Sanyamm Zeyzeytu siz hiç kızınızı yasitlariyla oynadınız mi oynatiysaniz kaç aylıktan sonra oynatiniz
Kdrknby Zeyzeytu benimkide öyle büyüklerle daha iyi anlaşıyor dediğiniz gibi biri oyuncağını aldığında geri kendisi almıyor bana aldırıyor Şuan için normaldir diye düşünüyorum 🤔
sweetasya Zeyzeytu oyun kuramadıkları için bu dönemde yaşıtlarını istemiyorlar diye düşünüyorum. Büyük çocuklar yönlendiriyor güzel oyun kuruyor , miniklerinde hoşuna gidiyor olmalı.
Emi91 Benim oglum 21 aylik ve yasitlariyla oynamayi sevmiyor daha dogrusu oynamiyor hani oyuncaklarini bile paylasmak istemiyor, biri mesela oyuncagi almaya kalksin „Hayir“ deyip bagriyor yada itiriyor.. sanirim normal bi durum .. 🤷🏻♀️
Zeyzeytu Sanyamm hergün en az 2-3 saat parktayız kalabalık yaşıtları olduğunda bizzat götürüyorum ama yok oynamıyo. Çok pasif kalıyo elinden oyuncak alındğında bile dediğim gibi tepkisiz