miray7676 Kızlar kızım 1 yaşında şuan saçını hiç kestirmedik sizce kestirmelimiyim ? saçı çok az ve kısa
EsraElisa miray7676 kesin bence jiletle kesin gürleşsin keşke aylıkken keseydiniz ama olsun geç değil jilet daha hızlı uzatır
Pastaneusuluislakkek miray7676 kesmeyin hiçbir şey değişmez, hele 1 yaşında kız çocuk; artık kim olduğunu ve neye benzediğini biliyor. Ve kış mevsimi