Merhaba, tabiki de en sağlıklısı doktora gitmek ama deneyimleriniz olduğunu düşünerek sizlere de danışmak istedim. Geçen hafta regl bitti ve 9 gün sonra pıhtı şeklinde gelmeye başladı 7 gün devam etti ve şuan normal kanamaya döndü bitmesi gerekirken henüz bitmedi azalmadı? Daha önce bu durumla karşılaşan var mı? Neden kaynaklanabilir. Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Teşekkürler.