Gezginprenses on sütü birazcik pompa ile cekip yagli sutu icir ya da bebek emip bittikten sonra yagli sütu pompa ile sen cek biberonle ver canim. Cenesinin kuvvetini cok yoruyor cunku. Ben ayni memeyi 3 kere ust üste verdigim oluyor arka sütü icsin diye 🙈 tabi bu benim fikrim bilincsiz yapiyor olabilirim🙈