Emir29 Kızlar bebegim 5 aylik sadece anne sütü alıyor daha önce de olmuştu bugünde başıma geldi puturlu parçalı koyu kıvamlı kaka yaptı 2 gundur de huysuz yani bu kabızlık mi sizce
Olimbonii Emir29 benim bebegimde kabiz oluyoe puturlu yapiyor bazen mamadan kaynaklaniyo yada bağırsakları henuz tam sindirimi kolay olmadigi için kabizlik olabiliyor normal tabi ama yapmasi lazım bagirsaklarinin rahat etmesi icib