Merhaba, benimde kızım 2 aylık.
Doktorumuz bize 2-3 saatte 1 emzirmemi önerdi 3 saatten fazla aç kalan bebeklerin şekeri ve vücudu su kaybedermiş… üstelik bu dönemlerdeki bebeklerde açlık uyku yaparmış.
Yani bende bu tavsiyelere uyuyorum ve bebeğimin kilo alımı normal. İlerki aylarda zaten bu aralıklar uzayacak, ama mutlaka 3 saatten fazla aç kalmasın… 🌺🌺