Busraa44323 benimki kendi braktı taktığımda istemediğinin sinyallerini verdi zaten. Bende bir taktım bir takmadım. Silikonsuz de içebileceğini gördüğümde braktım. Çünkü büyüyünce artık süt rahatsız etmiyo hatta yavaş aktığı için silikonu istemeyebiliyor. Benim bebeğim kendi braktı. Bence alışmaz , alışırsa da kademeli olarak braktırrsnz. Yönlendirme gibi olmasn ama ben öyle yaptım, siz yapmayabilirsiniz.