buseee9 kremlerden biri kortizonlu olabilir mi acaba, daha önce kızımın yüzünde sinekler resmen şov yapmıştı. Doktoruna sordum bir krem söyledi aldım sürdüm huysuzlaştı kızardı falan kortizonlu bir kremmiş. Anında kremi de doktoru da çöpe attım 😂
Bu arada 5 ay önce falan baya mantar gibi şeyler olmuştu poposunda dermatologa götürdüm. Beze bağlı egzama dedi. Hep Molfix kullanıyordum bir kere dışarda bulamadım sleepy ekstra serisi vardı onu aldım 2 tane bez kullandım mahvetti bizi 1 ay geçmesi poposu. Maalesef bez değişimi ve bezin çişi yeteri kadar emmeyip ıslak yapması bu şekilde sonuçlar doğuruyor. Onun önerisiyle pişik kremlerini falan hepsini bıraktım. Sadece hametan kullanıyorum. Bize çok iyi geldi. Başka hiçbir şey sürmüyorum