edanrmhkn Aptamil presteo kullanıyordum kabızlık sıkıntımız vardı ama her bebekte olabileceğini düşündüm. Öneri üzerine sma mamaya geçtimama onda da cok fazla kusma ve kabızlık şikayeti oldugunu okudum sizce ne kullanmalıyım bebeğim daha 45 günlük
Sleepwalker edanrmhkn sma kullandim aylarca hic bir sıkıntı yasamadim tabi bebekten bebege değişiyor mama tercihi
_YanakReisinAnnesii edanrmhkn en doğru sonucu bebeğinde deneyerek bulabilirsin , her mama her bebekte farklı etki yaratıyor ben doğduğundan beri sma optipro kullanıyorum gaz kabızlık kusma vs birşey yaşamadık kilo alımı da güzeldi
Zambak3 edanrmhkn valla aptamil kullandık kabız yaptı ve çok şekerli geldi bana yapış yapış oluyordu elime dökülse bile sma optipro ya geçtik kabız vs yaşamadık
Aliveannesi96 edanrmhkn kusma yaşıyoruz smada ama gaz sorunu hiç çekmedik kusmada fazlasını çıkarma tarzında az az
Kplnnn Ben o dönemde hipp organic kullandım canım şimdi gaz sorunu falan bitince aptamil kullanıyorum 10 aylık. Hipp olduğun yerde pek bulamıyordum zaten
edanrmhkn Zambak3 evet benim bebeğimde aptamille cok kabızlık çekti . Bende o yüzden değiştirmek istedim sorun yaşamamıza cok sevindim umarım bende yaşamam
Brutal-Betty Aptamil kullandım ilk doğduğu zaman kabızlık yaşadık SMA optipro geçtik 14 aylık halen daha sma kullanıyorum
Liyababy edanrmhkn hangisi iyi geliyorsa onu kullanacaksınız bu biraz deneme yanılma yöntemiyle oluyor hangi mama iyi bunu bilemeyiz ancak bebeğin bünyesi bilir aptamil kullanıyorum bir şikayetim yok ama başka bebeklerde kabızlık kusma yapabiliyor
Deryaadilaa Bizde şuan humana kullanıyoruz bebelac kullanıyordum bebeğime çok aşırı gaz yaptı humana ya geçtik