Fatmaeyll özellikle sürekli su içireyim diye uğraşmıyorum, pipetli bardak ve suluğu var ulaşabileceği bir yerde duruyor o gördükçe kendi içiyor. Kahvaltıdan sonra ve yemekten sonra içiriyorum ben kendim.
Dışarıda da ben çok su içerim şişeyi görüp ister öyle veririm genel olarak su istiyor zaten kendi aklına gelip o yüzden miktar bilmiyorum ne zaman içmek isterse veriyorum.