ggzmkrcc Göz altlarım çok çökük ve damarlarım görünüyor makyajsızken çok kötü duruyor böyle bir şeye başvursam işe yarar mı
BuzluKahve ggzmkrcc iki arkadaşım yaptırdı. Biri iyi bir doktora, diğeri güzellik merkezi gibi bir kliniğe. Doktorun yaptığı harika oldu, diğerinde maalesef bir sürü sorun oldu. İyi birine yaptırırsanız sonuç güzel