krmmom Merhabalar herkese. 6 ay ek gıdada verdiğimiz muhallebi için tatlandırıcı olarak ne kullanıyorsunuz. Keçiboynuzu özü kullanmayı düşünüyorum.
Olimbonii krmmom muhallebisine 1 tatli kasigi koyabilirsiniz ilerleyen aylarda 2-3 tatli kasigina cikabilirsiniz onu pekmez çok iyi özellikle kanı için