Niloya21 genelde ilk yürüyen bebeğin çoğunluğu yapıyor bunu galiba , benim bebeğim de ilk yürümeye başladığı sıralar veya yürümeden önce elinden tutup yürüttüğümüz de parmak ucuna basardi yürümesi pekiştikçe düzeldi, şuan sadece nadir olarak oyun oynarken hoplayıp zıplarken yapıyor o kadar