Pamukkizimmm Merhaba hanımlar adet gecikmesinin kaçıncı gününde kesin sonuç alınır acaba? Normalde düzgün bir döngüm yoktu ama şu 3-4 aydır gününde veya ertesi gün gelirdi bu ay 6 gün gecikti.Bugün kan verdim negatif merak ediyorum daha önce yaşadınız mı?
_YanakReisinAnnesii Pamukkizimmm kan da çok erken gebelikler bile öğrenilebiliyor , olsaydı çıkardı diye düşünüyorum
Balin_annesi Pamukkizimmm benimde geçen ay gecikti bu ay yine bisey yok ama belirtilerim var tabiki bu arada yıllardır pko luyum ben ya ona yada stresime bağlarım. Artık çocuk olursa da nasip şuan istemiyoruz ama hakkımızda hayırlısı olsun inşallah. Kanda bisey cikmadiysa yoktur zaten zorlamanın alemi yok korkutma kendini😄 annem bile artık benimle dalga geçer oldu Bi gun gecjksem kadin artık kafaya takmıyor nasıl olsa her ay hamilesin diyo ahahah
Pamukkizimmm _YanakReisinAnnesii ay inşallah öyledir aslında kendimden eminim ama insan yine de acaba diyor 😄
RedFlower_ _YanakReisinAnnesii adetim oldu bitti sonrası ilişki yaşadık 15 gün oldu bu zamana kadar 10 günde 2 gün lekenmem oldu açık renk akıntı şekilde tırnak ustu kadar sonra bitti şuan da kasık sancım var yumurtalıklarim sanki örümcek ağı gibu bir giriyor bir duruyor ama devamlı böyle idrar testinde negatif çıktı. Kan belli olur mu erken mi ki yada adetimi beklesem
_YanakReisinAnnesii RedFlower_ benim arkadaşım 2-3 haftalık gebeliğini öğrendi kan dan , adetine daha vardı karın ağrısıyla acile gitti ve kan da gebe olduğu çıktı , isterseniz gidin ya da adeti bekleyin bilemedim
RedFlower_ _YanakReisinAnnesii teşekkür ederim 😊 içim rahat etmezse eğer kan vereyim biraz daha geçsin o halde
_YanakReisinAnnesii RedFlower_ belki de psikolojiktir hissettikleriniz 😂 zira ben kendimi her ay hamile gibi hissediyorum korkudan herşeyden nem kapıyorum 😬😂😂
zynpsk _YanakReisinAnnesii beni anlattınız resmen pazartesi den beri kasık ağrım var ve adetime daha 8 gün vardı ağrım başladığın da ama öyle böyle ağrı değil sürekli düşünüyorum böyle bişey hamilelikte olur mu adete 6 gün kala kan verdim çıkmadı 😞 beynimi yiyorum
_YanakReisinAnnesii zynpsk adete 6 gün kala verilen kan da kesin sonuç alırsın bence olsaydı çıkardı , en erken ve kesin sonuç kandan beta hcg baktırmak zaten
_YanakReisinAnnesii RedFlower_ hadi hayırlısı o zaman 😍 belli olunca bana da haber et güzel haberler al inşallah ❤
zynpsk _YanakReisinAnnesii ya beni rahatlattın hatta adetime 3 gün kala erken gebelik testi bile yaptım stresten ya doktor hafif derece enfeksiyon da var dedi idrar da ama bu denli ağrı yapar mi bilemiyorum
RedFlower_ _YanakReisinAnnesii Inslaah canım da idrar negatif çıktı olumsuz düşüncem ama hamileysem sana yazarım 🌸
_YanakReisinAnnesii RedFlower_ adetten 15 gün sonra yapilan testte çıkmaması normal canım zaten , genelde kesin sonucu adetten birkaç gün gecikme de veriyor idrar testi 🙏
Pamukkizimmm Balin_annesi sizin anneniz benim eşim 😁 ay her ay gerçekten bende bir kasığım ağrısa hamilemiyim acaba diyorum 😄 rabbim isteyene nasip etsin inşallah ama benim birinciden sonra gözüm korktu