liyaveannesi_ Arkadaşlar merhaba. İstanbul Avrupa yakasında oturanlar çocuğumu sosyalleşmesi için oyun grubuna götürmek istiyorum ya da bizim yapabileceğimiz bişeyler olur mu acaba. Toplanıp etkinlik gibi
esilam1 liyaveannesi_ merhaba anaokulu öğretmeniyim şuan çalışamıyorum kizım 1 yasında sosyal bir çocuk bende bununla ilgili post açtım katılmak isterseniz yazın ordan toplanalım güzel bir çalışma olucak