Kızım ilk azı dislerini çıkarıyor 1 haftadır çok acı çekiyor gündüzleri tetagil ve diğer doğal yöntemlerle rahatlatmaya calısıyorum fakat gece ağrısı daha şiddetlendiği için uykusundan uyanıp çok ağlıyor bu azılarını çıkarana kadar gece 1 ölçek calpol verip uyutsam olur mu acaba diğer dişlerde hiç ilaca basvurmadım ama her gece acılarla uyanıp ağlamasına dayanamıyorum🥺 siz kullanıyor musunuz zorlu dis dönemlerinde ?