Kuzlar bebegım uzamıs sarılıgı var bugun 61 gunluk degerı 14 du 11 olmuş acaba artık hep boyle dusermı ? Yoksa aynımı kalır yukselırmı ne zaman gecer bu allahın belası sey artık cok sıkıldım saat bası emzırıyorum ek mamada verıyorum gunde 3 kere kızlar ne zaman kaybolur gider?