_YanakReisinAnnesii Mommy5834 mama içen bebeklerde yeşil kaka görülebilirmiş ama yine bebeğini bi muayene ettirebilirsin , mamasına 1 çay kaşığı zeytinyağı koyabilirsin kabızlığa iyi gelir
Melekbas Mommy5834 mama yesil kaka yapiyor yeni mamaya gectiyseniz yada degistirdiyseniz kabiz yapabilir gecmezse mamayi degistirin ama kakasi hep yesil olabilir bizim uzun sure oyleydi
Mommy5834 Melekbas yeni mamaya geçtim hipofiz combiotic kullanıyordum sma geçtim bakalım bugün normaldi kakası