Anneler 52 günlük bebeğim var. Hem beni emiyor hem mama yiyor. 1 kg mamayı 6 günde bitiriyor. Çok mu yiyor sizce. Anlamadım kusma falanda yok oldukça iştahlı. 3850 gr doğdu şu an 6500 kilosu. Mama aşırı hızlı bitiyor gibi geldi bana. Sizin bebekler nasıl?