Merhabalar bebeğim 3 aylık ve aktif olarak emziriyorum. İki aydır süt bezesiyle mücadele ediyorum mastite çevirmesin diye çok uğraşıyorum ama geçmiyor bir türlü. Sol göğsümde var sadece. Süt boşalınca geçiyor sıcak kompres iyi geliyor ve ağrıyı hafifletiyor. Sol göğsümün üstü yumru gibi şişiyor süt dolunca. O kadar çok ağrı çekiyprum ki anlatamam. Her şeyi denedim ama geçmiyor. Benimle aynı durumu yaşayan anneler varsa tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.