Begsah Bebeğim 8. Ayı bitirdi halaa diş yok şişmedi bile normal diyorlar ama hiç belirti yok sizlerin ne zaman çıkarmışlardı 😑
basaksahinx Begsah 1 yaşına kadar yolu var demişti doktorum benim ki de 7.5 aylık ortada belirti yok 😂
papatya_1125 Begsah bebeğim 5 ay 20 gunlukken diş çıkarırken kuzenimin bebeği 10 aylıkken çıkardı.yine bebeğimle çok ilgilenen hemşire de bebeklerinin 9.10.ayda diş çıkardığını söyledi
Seda2013 Begsah 11 ay 26 günlüğüz 11/20 de ilk dişi çıktı 24 te ikinci dişi :) ilk köpek dişleri çıktı bizimkinin :)
meleginannesiyim Begsah 8. Ayında başlayıp 1 ayda 6 diş birden çıkardı su an 9ay 18 günlük 6 dişi var 7. Yolda
DevrimciAnne Begsah 5,5 aylık 1.dişi 6 aylık 2. Dişi bu aralar salyamız ve ısırma isteği çoğaldı sanırım üst dişler geliyor 7 aylık olduk
Mihrali Begsah bzde 8bitirmek uzereyiz ayni dert bizde de var bekliuoruz bakalim zamani gelince elbelt cikacak ..
Begsah Kalsiyum yönünden zengin beslemek lazimmis yogurt peynir et vs gibi seyler diş gelisimini etkiliyormus benim oglum ek gidadan nefret ediyor ama vermeye calisiyorum