TheBaby [silindi] Ben kendim kullanıyorum kozalak macunu. Ama kızıma kullanmıyorum 2 yaş öncesi yasak dedi doktor
motherthea [silindi] şifa allahtan tabiki ama bu damla mucize bir şey tek püf noktası hasta mı olucak hissettiniz ya da hastalıklı ortama girdiniz hemen kullanmak gerek unutmayın
[silindi] Yeğenim 4 yaşında bir kız çocuğu. Üç kere korona geçirdi maalesef. Tedbirsizlik vs. linçleyenler olmadan söyleyeyim anne baba öğretmen maalesef okuldan geldi. Aşırı öksürük var ilaç vs geçirmiyor yavrum çok hasta bir umut denemek istiyoruz.
TheBaby [silindi] İnstagramdan aldım canım. Doğal ürünler yapan bir yerdi. Ama instagramı kapattığım için neresi desen bilemem. Günde 1 tatlı kaşığı sabah aç. Evdw heekws hasta oldu 2 aydır salgın var. Bende bişey yok. Galiba bundan dolayı
Glrmila Benim kızımda da oksuruk var. Evde kendimizin yaptığı kozalak pekmezi deriz biz versemmi diye dusunuyorum ne yaptıysak gecmedi öksürük m kizim 10 aylik dokunurmu bal kategorisjndemi buda yasaklı mi emin olamadim
Sehirdegeceyarisi Glrmila bal kategorisinde değildir ama 10 aylık bebekte çok küçükmüş öksürük varsa tereyağı eritip pekmez koyup onu içirin kesiyor öksürüğü