Seymagil Bu aylarda böyle şeyler normal mi acaba 😬hiç acımıyor ya pat pat geçiriyor 😂 birşeyleri fırlatmasına alıştık da vurması can yakıyor bir benim bebekte mi var yoksa sizin bebelerde de var mı böyle şeyler 🥺
mysa2 Seymagil yapma dedikçe inadına yapar . Yap kızım de ya da oğlum felan hatta onuda deme tepkisiz ol bırakır 😀
Melisbugi Seymagil aynen heryolu denedim tepki vermedim dahada sinirlendi normal söyledim olmadı bazen sinirlendim yine olmadı bir ara saçımıda çekiyordu şuan yapmıyor