Denes canım bende ikinci denemede başardım ilkini hemşire taktı içine akmamış ikinci de biraz aşağıya doğru taktık ve bezini tam bağlamadım yapmasını bekledim müdahale odasında taktıktan sonra poşeti ayır biraz içine hava girmiş gibi olsun bi kaç damla dahi olsa yeter yukarı kıvırma taktığın gibi kalsın