Merhaba anneler, 7,5 aylık bebeğim var nasıl oyalayacağımı şaşırıyorum oyuncaklarıyla 10 dk oynar sıkılır kitap okumamı dinlemez sevmez. Yüz üstü yerde kendi başına oyalanmaz. Öyle durmayı hiç sevmiyor zaten ve dışarıda bebek arabasında durmaz gün içinde toplam 1,5-2 saat uyuduğu için kalan fazla zamanda ne yapacağımı şaşırıyorum fikri olan bunlar dışında bir öneri yapacak olan var mı? 😏