Melihaa Nursel ü bende kullandım bebeğime ilk zaman etkisi olmuyor düzenli kullanmak gerekiyor biz 2inci şişeye geçtiğimizde tamamen gaz sıkıntısı bitmişti ama ben mamayı da dağa sıcak vermeye başladım birde aventin gaz biberonunu kullanmaya başladım hepsini birlikte yaparsan 1 haftada gaz sıkıntısı kalmıyor