cihad_ali36 İyi akşamlar hanımlar iki ay oldu doğum yapalı henüz adet olmadım. Korunmasız birliktelikte oldu biraz endişeliyim gebelik olur diye. Sizler ne kadar süre sonra adet oldunuz? Veya bu şekilde gebe kalanlar oldu mu aranızda.
rua_da_senhora_das_verdades cihad_ali36 8.ayda oldum. Korunmasız olmak tehlikeli. Ne zaman yumurtlama olacağını bilemezsiniz.
MerizKen cihad_ali36 ilk doğumda kırkımdan sonra olmuştum ikincisinde bebeğim tam 2 aylık olduğunda oldum. İkisi de sezeryan..
Arelmommy HatunKisisi Ayy bende ya acelemiz varmış gibi bi 6 ay 1 sene olmamayı hayal ediyordum çünkü çok ve ağrılı geçiriyorum
Alminazli Korunmuyorsaniz gebe kalabilirsiniz adet olup olmamanız önemli değil ben tam 1 sene sorna ilk adetimi oldum
HatunKisisi Arelmommy ben sevinmiştim valla hemen korunmaya geçeceğim için 😂 olmasaydım hep şüphe içinde yaşayacaktım hemen oldum korunmaya başladım😅
cihad_ali36 Bebeğime yumurta çatlama iğnesiyle hamile kalmıştım açıkcası bu duruma güvenerek korunmadım kendiliğimden hamile kalmam düşüncesi oluştu fakat hiç adet olmayınca endişelendim
cihad_ali36 Mommyyigit Bebeğime yumurta çatlama iğnesiyle hamile kalmıştım açıkcası bu duruma güvenerek korunmadım kendiliğimden hamile kalmam düşüncesi oluştu fakat hiç adet olmayınca endişelendim
Mommyyigit cihad_ali36 anladım canım ama işini yine de şansa bırakma ne olur ne olmaz eğer tekrar hamilelik gibi bir fikrin yoksa korunmanı öneririm
cihad_ali36 BihterZiyagil_ Bebeğime yumurta çatlama iğnesiyle hamile kalmıştım açıkcası bu duruma güvenerek korunmadım kendiliğimden hamile kalmam düşüncesi oluştu fakat hiç adet olmayınca endişelendim
cihad_ali36 Mommyyigit hamilelik fikrim bu kadar erken değil bebeğim henüz çok küçük bundan sonra dikkat edeceğim 🌺