İlk 2-3 gün kızarık olması normal bana da çok tuhaf gelmişti çok mu kestiler acaba diye üzülmüştüm hatta 😀 kremi ben hiç elimle sürmedim direkt dikişlere sıktım bolca karton bardağı da koyup kapattım bezini. 3. gün kontrolde doktor “çok güzel uygulamışsın, 1 gün daha koy bardağı yarından itibaren koymana gerek yok. 2-3 gün sonra da kremi de bırak” dedi. Ben de 4. gün bardağı 8. gün de kremi bıraktım. Çok rahat atlattı oğlum hiç sızlanmadı.