Tepki vermeniz onu bunu yapmasına daha çok itecektir. Tek bildiğim bu. Bunu bende yapıyorum kendimi bildim bileli. Ve bu benim hoşuma gitmeyen bir durum. Oğlum küçükken onda görmüştüm çok korkmuştum oda benim gibi başlayacak diye ama hiç tepki vermedim ve şuan yapmıyor. Tepki vermememizi ve ilgilenmemenixi tavsiye ederim. Dilerseniz takibini yapan dr ya da sağlık ocağı hemşiresine sorabilirsiniz :)