Elif2409 2 yaş oğlum 9 kg . Yemeyen çocuk kadar zor bir şey yok sizi en iyi ben anlarım. Önceden deli gibi ağlardım ama bu devran böyle gitmiycek. Elbet aç tilki gibi yediği günler de gelicek. Zaten aç olsa dayanamaz ağlar yer , demek mideleri o kapasitede, demek ki aç değil. Zorlamıyorum ben artık yemiyorsa başka seçenek sunuyorum birinden birini yerse yiyor yemezse sevdiği meyveden pastadan verip yedirtiyorum. Üzülme, kendi sağlığından olursun . Evlatlarımız sağlıklı olsun kilo bir şekilde alınır, toparlanır 🙏🌺