emys2939 Merhaba, özel eğitim öğretmeniyim bahsettiğiniz nitelikler de herhangi bir otizm ile alakalı bir etken göremedim. Size bakmama nedeni, artık 1 yaşında olduğu için bilinçli olarak düşünüyorum. Hiperaktif olarak da bu süreç çok normal ilaç verilemez sonuçta hiperaktivite olsa bile ancak sanmıyorum. Endişelendiğiniz bir his ise bence o her anne de var :) yine de siz doktorunuza sormaktan çekinmeyin biz anlattığınız kadar yorum yapabiliriz :) dikkat dağınıklığı olabilir diye düşünüyorum ben buarada oda her bebeğin o dönemlerinde olağan yaşadığı şey sizin korkunuzu besleyen aslında bu :) renkleri tanıtın, seslerle çalışın bir oyuncak ile oynama süresini uzatmak için Montessori etkinliklerine bakabilirsiniz :))