gul_me_0
Aynisi benimde basıma geldi doktora götürdüm sadece Calpol yazdı huzursuzlanırsa kullan 1 çay kaşığı dedi onun harici bir şey yapmadım 2 3 güne toparladı. Ciğerleri temiz dedi hafif öksürük vardı oğlumda da şu an iyi ilaçta kullanmadım. Burnu çok doluyor alerjik doğdu çünkü onun içinde avil şurup kullanıyorum bazen çay kaşığına su koyup içine 3 damla avil atıyorum bu şekilde ilerliyoruz. Burnunu sık sık temizleyin kurumasın nemli tutun. Bi doktora gözükmenizde fayda var ciğerlerine bakılsın balgam falan inmesin. Geçmiş olsun 🌸