NuruKelam masterana0 13 kullanıyorum, şahane bir telefon kasası 5s kasasıyla aynı miss gibi telefon. Yeni sürümle birlikte mesaj yazmak için parmaklarımı yormuyorum konuşuyorum klavye kendi yazıyor daha ne olsun be diyerek iPhone güzeldir.
ervakusunannesi masterana0 8 plus kullanıyordum artık miladı dolmuştu, şu an 11 kullanıyorum gayet memnunum. Eşim 14 pro aldı o da güzelmiş öyle diyo zaten o kadar para verip beğenmeme şansın yok dedim 😂😂😂
selambensid masterana0 11 ve 13 arasında baya fark var. İlk olarak işlemci biri a13 bionic biri a15 bionic. Hızı ve veri aktarımları çok farklı. İkincisi 11 kavisli ekran 13 kenarları keskin ele oturuyor. 11 in ekranı lcd bildiğimiz ama 13 ün ekranı muhteşem. 13 de cinematik mod var 11 de yok mesela bunun gibi bir sürü sürüm farkı sayabilirim bende 13 kullanıcısyım 14 pro alsam mı dedim. Dinamic island dışında pek yok.. o yüzden gerek yok beklentilerimi karşılıyor ♥️
Asyaveannesi04 masterana0 13 pro benim ki çok memnunum eşim de de 11 var iphone olsun da gerisi çok da önemli değil😁
Melis84 13 pro kullanıyorum memnunum. Annemde 7 plus var o da çok memnun.telefon işi biraz ne beklediğiniz ile alakalı, 7 bana çok yavaş gelirken annem çok rahat kullanıyor mesela.
Benisahtesevme2 masterana0 bende 11 esımde 12 var bence 12 al daha hafıf 😀 ama dıger modeller hakkında fıkrım yok
yabancibiri masterana0 13 pro kullanıyordum şimdi 14 pro max kullanıyorum, 13tende memnundum bundanda memnunum. Beklentinizle alakalı bi durum 🙏🏼