unal4195 bazi bebekler gaz çıkarsa da çok gazı olabiliyor. Bacak egzersizleri ve karnına zeytinyağı ile masaj ,ayağını oyalamak iyi gelecektir.
Bir de muhakkak probiyotik kullanmalısın. Çünkü bebek barsaklarinda yeterli faydalı bakteri gelişmedigi için probiyotik desteği gerekir.biogaia ,fibroime entorogermina kabızda tercih edilir.bir de bal kabağı haşlayıp yiyn.mandalina yiyin