Merhaba hanımlar, kızım şuan 42 günlük ve birkaç gündür gündüzleri uyumamaya direniyor. Ya emzirerek ya da kolik bebek müzikleriyle uyutuyorum. 10 dakika sonra tekrar uyanıyor. Uyanıkken de sürekli ağlıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Bu konuda tecrübeniz varsa benimle paylaşabilir misiniz neden ağlıyor sizce ve ne yapmam gerekiyor?